Brandingkampagne lover godt for speditørernes fremtid

Brandingkampagne lover godt for speditørernes fremtid

Oprettelsesdato

13.09.2017 - 10:30

For 12 måneder siden satte Danske Speditører gang i en kampagne og hjemmesiden www.blivspeditør.dk blev lanceret, der skal gøre unge mennesker interesserede i en fremtid som speditør. Lige nu er planlægningen af kampagnens fase to ved at gå i gang. 

Der arbejdes på at producere en række småfilm, der lægges på YouTube. Dertil kommer besøg på Handelsskoler og et højere aktivitetsniveau på de sociale medier.

Siden hjemmesiden www.blivspeditør.dk så dagens lys har Uddannelses- og relationschef i Danske Speditører, Jakob Størling, kunnet konstatere, at kampagnen ganske enkelt er blevet en succes.

- Der er mange trafik-tal fra kampagnen, der viser, hvor stor interessen er. For bare at nævne et par tal, kan jeg sige, at elevannoncerne på siden ”Ledige stillinger” har haft over 3.500 unikke visninger. Og siden starten har vi sammenlagt vist branchens fortræffeligheder for over 5.000 personer. Det lover godt for vores branches fremtid, fortæller Jakob Størling.

Danske Speditører tilbyder fortsat sine medlemsvirksomheder at profilere sig på siden www.blivspeditør.dk

- Vores medlemsvirksomheder kan for eksempel få deres egen virksomhedsprofil på http://blivspeditoer.dk/hvem-er-vi/, fortæller Jakob Størling, der træffes på jst@dasp.dk

 

Faktaboks: Resultater af kampagnen   

- At Danske Speditører har nået målsætningen om at få 500 personer i databasen

- At www.blivspeditør.dk i perioden 11. september 2016 – 10. september 2017 totalt har haft 19.419 unikke sidehenvisninger.